New colours of Customer Care
Vabljeni na meetup na katerem bomo razpravljali bomo o najboljših praksah, izzivih, s katerimi se soočamo, ter inovativnih pristopih, ki pripomorejo k izgradnji močnega in zvestega odnosa s strankami. Pridružite se nam in odkrijte, kako lahko mojstrsko obvladovanje customer support-a postane vaša konkurenčna prednost.
1. Nove tehnologije v CC
Kako so nove tehnologije (npr.: AI chat-roboti, VR in kompleksna analiza podatkov) preoblikovale interakcije s strankami in obogatile procese podpore. Kako so specifične tehnološke novosti spremenile spretnosti kadrov, ki se ukvarjajo in skrbijo za stranke.
2. Spreminjajo se pričakovanja in zahteve strank
Z razvojem orodij in napredka tehnologije se spreminjajo tudi pričakovanja strank. Kako opremimo CC z vizijo, spretnostmi, in tehnologijo za spreminjajoče se potrebe strank. Kako zagotovimo nenehno usposabljanje tako v tehničnih kot v mehkih veščinah?
3. Gradnja zvestobe in napovedovanje prihodnjih trendov
Razprava o strategijah za spodbujanje dolgoročnih odnosov s strankami in zvestobe skozi personalizirano izkušnjo in zagotavljanjem intuitivne in odzivne podpore.
INFORMACIJE
Datum, ura, lokacija: 19.9.2024, 17.00–18.30, Tehnološki park Ljubljana
* Zaradi prostorskih omejitev je število prostih mest omejeno. Sedeže bomo polnili po načelu kdor se prej prijavi.
O natančni lokaciji (sejni sobi) vas bomo obvestili en dan prej po e-pošti, saj je odvisna od števila prijav oz. velikosti skupine.
Udeležba je brezplačna, prijava pa je obvezna.
Po zaključku srečanja se bomo odpravili na pijačo h glavnemu odru Arene Tehnologij, kjer se bo nadaljeval tehnološki TNT show in DJ TECHNO Party.