New colours of Customer Care
Vabljeni na meetup na katerem bomo razpravljali bomo o najboljših praksah, izzivih, s katerimi se soočamo, ter inovativnih pristopih, ki pripomorejo k izgradnji močnega in zvestega odnosa s strankami. Pridružite se nam in odkrijte, kako lahko mojstrsko obvladovanje customer support-a postane vaša konkurenčna prednost.
1. Nove tehnologije v CC
Kako so nove tehnologije (npr.: AI chat-roboti, VR in kompleksna analiza podatkov) preoblikovale interakcije s strankami in obogatile procese podpore. Kako so specifične tehnološke novosti spremenile spretnosti kadrov, ki se ukvarjajo in skrbijo za stranke.
2. Spreminjajo se pričakovanja in zahteve strank
Z razvojem orodij in napredka tehnologije se spreminjajo tudi pričakovanja strank. Kako opremimo CC z vizijo, spretnostmi, in tehnologijo za spreminjajoče se potrebe strank. Kako zagotovimo nenehno usposabljanje tako v tehničnih kot v mehkih veščinah?
3. Gradnja zvestobe in napovedovanje prihodnjih trendov
Razprava o strategijah za spodbujanje dolgoročnih odnosov s strankami in zvestobe skozi personalizirano izkušnjo in zagotavljanjem intuitivne in odzivne podpore.
INFORMACIJE
Datum, ura, lokacija: 19.9.2024, 17.00–18.30, Tehnološki park Ljubljana
* Zaradi prostorskih omejitev je število prostih mest omejeno. Sedeže bomo polnili po načelu kdor se prej prijavi.
O natančni lokaciji (sejni sobi) vas bomo obvestili en dan prej po e-pošti, saj je odvisna od števila prijav oz. velikosti skupine.
Udeležba je brezplačna, prijava pa je obvezna.
Po zaključku srečanja se bomo odpravili na pijačo h glavnemu odru Arene Tehnologij, kjer se bo nadaljeval tehnološki TNT show in DJ TECHNO Party.
Program sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija, in sicer iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Izvaja se na podlagi programa »Vsebinska podpora za hitrejšo globalno in trajnostno rast inovativnih MSP (RazvojniPlus Program)« v okviru Programa evropske kohezijske politike v obdobju od 2021 do 2027.